Konference FENOMÉN ZNAČKY, ekonomické, právní a emocionální aspekty
Autor / zdroj: ing. Jan Chorvát
Zveřejněno: 30.7.2014
Přečteno: 2843x
Praha, 29. Červenece 2014 – (PREKON) - Česká marketingová společnost navazuje na úspěšné odborné konference z minulých let, které byly určeny nejen pro členy České marketingové společnosti, ale i široké odborné veřejnosti.
Tentokrát se bude věnovat problému FENOMÉN ZNAČKY, který je nejen aktuální, zajímavý a pro řadu marketingových odborníků zásadní, ale dotýká se svým způsobem široké škály většiny z nás i v roli spotřebitelů.
Cílem je seznámit odbornou veřejnost s příběhy úspěšných českých značek, poskytnout informace o tvorbě a obraně značky, o možnostech podnikat pod zavedenou značkou i o možnostech obchodovat se značkou. Upozornit na nejčastější chyby, kterých je možné se při budování značky dopustit. To vše formou konkrétních příběhů a případových studií.
Konferenci na téma Fenomén značky, ekonomické, právní a emociální aspekty pořádá Chytilová & spol., patentová kancelář, s.r.o. ve spolupráci s Českou marketingovou společností a pod záštitou prezidenta České republiky pana Miloše Zemana a bude se konat dne 30. října 2014 v Praze (Slovanský dům, velký sál).
Odborným garantem sekce emoce v marketingu je doc. Jitka Vysekalová.
Bližší informace včetně přihlášky naleznete už nyní na www.fenomen-znacky.cz.
###
Kontakt:
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
prezidentka ČMS
tel. 602 303 942
e-mail: vysekalova@cms-cma.cz