Úvodní > Aktuality, články > Soutěž Marketér roku 2015 vyhlášená Českou marketingovou společností vstupuje do finále
 

Soutěž Marketér roku 2015 vyhlášená Českou marketingovou společností vstupuje do finále


Autor / zdroj: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Zveřejněno: 10.5.2016
Přečteno: 3059x

Praha, 10.5.2016 - (CIMA) - Soutěž Marketér roku probíhá již pojedenácté pod patronací Philipa Kotlera, kterému odborná veřejnost neřekne jinak než světový guru marketingu. Zde jsou jeho povzbuzující slova věnovaná letošní soutěži:

"Vážená Česká marketingová společnosti,
Vážení účastníci soutěže Marketér roku 2015!

Rád se hlásím ke spolupráci s Českou marketingovou společností a s potěšením  již po jedenácté přijímám záštitu nad soutěží, u jejíhož zrodu jsem stál, soutěží, ve které se uděluje titul Marketér roku a  oceňují jednotlivé významné osobnosti v České republice za úspěšnou práci v oblasti marketingu.

Marketing představuje  jedinečný fenomén světové ekonomiky. Pro mne osobně je marketing motorem kapitalismu, protože nabízet  na trhu velké množství různých výrobků a služeb v  kapitalismu nestačí,  ale je potřeba mít  vynikající marketing, který přivede dostatek zákazníků ke koupi tohoto zboží. Poptávka musí  být na úrovni nabídky, jinak se ekonomika propadne do recese.

Nejlepší marketing je víc než taktika prodeje, neboť předchází vlastnímu vývoji produktů. Marketéři pomáhají firmám v procesu rozhodování, na které trhy se mají zaměřit a jaké produkty a služby tam nabízet. V případě, že se marketéři na těchto rozhodnutích nepodílejí, ale daná firma je pouze požádá o pomoc při prodeji toho, co  dělá, ochuzuje ve výsledku taková firma sama sebe. Marketing musí být součástí strategického týmu, protože právě marketing má k dispozici velké znalosti týkající se potenciálních zákazníků a jejich skutečných potřeb včetně toho, co jsou ochotni za řešení těchto potřeb zaplatit.

Z tohoto důvodu považuji za velmi vhodné oceňovat osoby, které vnímají marketing jako dynamicky se rozvíjející obor, odpovídajícím způsobem jej aplikují a v daném roce se zasloužili o jeho zviditelnění a efektivnost. Je třeba uvádět konkrétní jména těch, kteří uspěli v marketingové praxi a dávat je za vzor všem ostatním.
Skutečnost, že soutěž probíhá již jedenáctým rokem, svědčí o tom, že je u Vás dostatek odborníků se schopnostmi pracovat a uspět na poli marketingu, a že tyto osoby si plným právem zaslouží veřejné uznání a ocenění této práce.

Srdečně blahopřeji novému nositeli titulu Marketér roku 2015  v České republice a všem dalším oceněným za dosažené úspěchy v oblasti marketingu . Také bych rád upřímně pogratuloval České marketingové společnosti za udržení tradice, kterou tato soutěž představuje.  Přeji Vám všem hodně úspěchů v osobním životě a také ve Vaší marketingové profesi.

Philip Kotler"

###

-cms-