10 velkých chyb, kterých se v marketingu dopouštíme
Autor / zdroj: Ing. Miloš Toman, Intuitivní marketing
Zveřejněno: 21.8.2012
Přečteno: 4291x
Philip Kotler nabídl před časem čtenářům knihu 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak už je to u tohoto autora zvykem, obrací se především na velké společnosti a řeší zejména jejich problémy. Čtenář, hledající zde podněty pro svoji menší firmu, tak může být zklamán. Některé zásady jistě platí obecně, jinde ovšem narazí na nepoužitelná řešení. My se naopak zaměřujeme na menší a střední podnikatele. Pokud tedy hledáte seznam "marketingových hříchů", kterých se dopouštějí menší podnikatelé a marketéři ne zrovna globálních kolosů, jste na správné adrese. Připravili jsme pro vás desatero podle vašich potřeb. Jaké marketingové hříchy v něm najdete:
- K marketingu přistupujete formálně
- Nemáte marketingový plán
- Nespojujete marketing s prodejem
- Neorientujete se na zákazníka
- Nepracujete se vztahy
- Podceňujete informace
- Neinovujete marketing
- Neinovujete vztahy s dodavateli
- Podceňujete motivaci zaměstnanců
- Jste konzervativní v reklamě