Jak více vydělat nebo ušetřit ve výrobní firmě
Autor / zdroj: MKTI
Zveřejněno: 3.3.2014
Přečteno: 3071x
Diskuzní minikonference
středa 19. března 2014 od 13 do 16,30 hodin
více informací a registrace zde
Vážení přátelé,
obracíme se na Vás s nabídkou účasti na minikonferenci SHOW ME THE MONEY VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH, která se bude konat dne 19. března 2014.
Co je cílem?
Akce představí originální koncept SHOW ME THE MONEY, který exkluzivně přináší společnost Savoir Faire. Koncept je zaměřený na hledání efektivních cest ke zvýšení zisku a/nebo snížení nákladů, a v minikonferenci se budeme zabývat jeho aplikaci speciálně na hospodaření a procesy výrobního podniku.
Zaměřuje se především na marketingové a obchodní ředitele z výrobních firem, kteří mají možnost změnit fungování procesů ve firmě a podpořit zvýšení zisku a snížení nákladů. Maximální počet účastníků minikonference je 30.
Co se dozvíte?
Vyslechnete si zajímavé případovky, dozvíte se například, jak měla firma s dlouhou tradicí ve výrobě oděvního zboží neefektivní produktové portfolio, záporné marže, nefunkční distribuci a nelogické slevy. A jak se její systém i finanční přínosy změnily po úpravách procesů v duchu konceptu SHOW ME THE MONEY.
Kdo na akci vystoupí?
Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu a autor konceptu SHOW ME THE MONEY představí koncept a jeho podstatu
Michal Štádler, partner IRMS a zakládající člen konceptu SHOW ME THE MONEY bude hovořit o významu zákazníka a jeho názorů a potřeb, o CRM a firemních datech a procesech a ukáže zajímavou case study
Ota Novotný z VŠE a Retail Analytics a zakládající člen konceptu SHOW ME THE MONEY se zaměří na význam vhodných dat a jejich adekvátního zpracování při zlepšování firemních procesů.
Kdy a kde se akce koná?
Minikonference proběhne 19. března 2014 od 13 do 16,30 hodin v prostorách Tančící kuchyně, Resslova 1, Praha 2. Vstupné činí 1 500,- Kč.
Více informací najdete také na www.mkti.cz, případně nás kontaktujte na tel. 730 102 115.
Přihlásit se na minikonferenci
Příprava pravidelného setkání
Na 2. dubna 2014 připravujeme pravidelné setkání MKTI na téma Mediální agentury a média budoucnosti. Přípravy na pravidelné setkání jsou v plném proudu, a nyní dáváme dohromady koncept.
Pokud byste chtěli navrhnout přednášejícího na toto setkání pro setkání, dejte nám vědet na email.
MKTI spolupořádá konferenci Living on the Edge v Bratislavě
28. 3. 2014 proběhne v Bratislavě marketingová konference, na které se bude hovořit o tématech: Jak zlepšit pozici marketéra ve firmě, Jak se neztratit v moři dat a využít je ve svůj prospěch, Kde jsou v datech uloženy peníze a jak se k nim dostat, Co znamená design služeb, Jak na cenotvorbu a další.
Celou konferenci jsme koncipovali, tak aby měla sepjetí s praxí. Celý program včetně vystupujících zveřejníme příští týden.