Marketingové třešničky 2014
Autor / zdroj: Ing. Otakar Pivoda
Zveřejněno: 28.11.2014
Přečteno: 2674x
Rok se sešel s rokem a přiblížilo se poslední letošní setkání MKTI, které proběhne 3. prosince 2014 a už tradičně se zaměří na ty nejlepší marketingové třešničky, se kterými jsme se letos mohli setkat. Akci jsme opět připravili ve spolupráci s agenturou Ipsos.
Zajímají vás největší letošní marketingové lahůdky? Pak si nenechte uniknout jedinečnou příležitost a přijďte ochutnat nejlepší třešničky na marketingovém dortu 2014! Smlsnete si na tom nejzajímavějším, co se letos našim hostům v oblasti marketingu a obchodu přihodilo, a získáte tak přehled o tom, co letos bylo v marketingu trendy a in.
Těšit se můžete na zajímavé a inspirativní osobnosti, které vybereme napříč marketingovým spektrem. Každý z hostů přednese tři příspěvky o marketingových třešničkách, se kterými se letos setkal. Po krátkých prezentacích bude následovat panelová diskuze, do které se můžete také zapojit a podělit se s ostatními, co zaujalo vás!
Na koho se můžete těšit?
- Tomáš Macků, Research & Communication Director, Ipsos
- Daniel Novotný, Head of Marketing, Penny Market
- Anna Matušková, Partner&Senior Consultant, Campaigns
- Martin Charvát, Creative Director, Konektor
- Pavel Jechort, Marketing Director, Allianz pojišťovna
Kdy: 3. 12. 2014 od 18 hodin
Kde: Ipsos, Na příkopě 22, Praha 1 (Slovanský dům)
Vstupné: nečlenové 299 Kč, studenti – 99 Kč
Registrace na info@mkti.cz
CELÁ ZPRÁVA: http://goo.gl/Yd58Z0