Jedno školné, dva tituly, mnoho kompetencí. Nový vzdělávací projekt kombinuje výhody MBA a CIMA
Autor / zdroj: Ing. Otakar Pivoda
Zveřejněno: 10.12.2014
Přečteno: 3307x
Tisková zpráva
10.12.2014
PREKON.CZ
Připravit skutečné profesionály marketingu a zaručit, že opravdu znají a dovedou to, co současný trh požaduje. To je záměrem unikátní kombinace programů MBA a CIMA, s níž přichází Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva (VŠMIEP) ve spolupráci s Českým institutem pro marketing (CIMA).
Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva od nového roku otevírá čtyři studijní obory MBA. Jedním z nich je program Expert marketingu a komunikace 2.0. Ten se zaměřuje nejen na marketing současnosti a jeho nezbytné součásti, jako je marketingová komunikace v sociálních sítích, ale třeba i nízkorozpočtové formy externí a interní komunikace či budování hodnotné značky na internetu. Velkou konkurenční výhodou je – kromě originálního vzdělávacího konceptu a naprostého zaměření na praxi – také fakt, že po jeho vystudování mají absolventi možnost přihlásit se k certifikaci jiného vzdělávacího programu CIMA C. Při úspěšném složení zkoušky u Českého institutu pro marketing tak mají možnost získat kromě MBA také mezinárodně uznávaný titul „diplomovaný marketér“.
„Po vystudování MBA programu Expert marketingu a komunikace 2.0 se absolventi budou moci přihlásit ke zkouškám CIMA C, aniž by museli tento vzdělávací program absolvovat. Díky tomuto partnerskému projektu VŠMIEP a CIMA lze tedy získat dva tituly v rámci jednoho vzdělávacího projektu,“ říká Radek Řechka, ředitel VŠMIEP.
Aby tato jedinečná kooperace mohla fungovat, samozřejmě platí, že kvalifikační požadavky pro CIMA C a kompetence programu MBA jsou v plném souladu. Týmy na obou stranách vše dokonale sladily. Jak titul MBA, tak certifikát CIMA garantují reálné a prakticky použitelné manažerské kompetence.
„Náš společný projekt s VŠMIEP je skvělý právě proto, že svým uživatelům přináší cenově i časově unikátní možnost získat špičkové kompetence garantované dvěma renomovanými vzdělávacími subjekty. Za v podstatě jedno školné je možné získat dva uznávané tituly, takový program neexistuje nikde jinde v Evropě“ říká Otakar Pivoda., ředitel Českého institutu pro marketing a Certifikační sekce CIMA.
Český institut pro marketing (CIMA) je jediným akreditovaným vzdělávacím a certifikačním orgánem v ČR. Působí v oblasti rozvoje a vzdělávání pracovníků v marketingu, obchodu a managementu už víc než 20 let. Jako mezinárodně uznávaná značka kvality marketingových kompetencí je nositelem know-how vzdělávacího systému CIMA. (www.cima.cz, www.certifikace-cima.cz)
Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva (VŠMIEP) působí na vzdělávacím trhu od roku 2001 a dnes patří počtem studentů k největším soukromým vysokým školám v ČR. Je držitelem akreditace pro bakalářský studijní program Ekonomika a management a Právní specializace. Od roku 2014 vstupuje na trh také s novými MBA programy, jedním z nich je i zmiňovaný Expert marketingu a komunikace 2.0. (www.lepsimba.cz, www.vsmiep.cz)