Nabídka akce spolupracujícího marketingového institutu MKTI na den 4.února 2015
Autor / zdroj: CS CIMA
Zveřejněno: 22.1.2015
Přečteno: 2946x
Nabídka spolupracujícího marketingového institutu MKTI:
Jak správně nastavit splnitelné a měřitelné cíle v marketingu
Aby všechno správně fungovalo, musíme vědět, co chceme. Proto je správné nastavení cílů klíčový moment každého projektu, a to nejen v marketingu! Ale jak na to?
Jak si ujasnit, co chceme dosáhnout, jak to popsat, specifikovat a formulovat, a především – jak zajistit, aby se cíl dal splnit a abychom se o jeho splnění mohli jasně a efektivně přesvědčit? To všechno jsou otázky, nad kterými se budeme zamýšlet na prvním letošním setkání MKTI, které se bude konat 4. února 2015.
Zaměříme se na to, jak v počáteční fázi přistupovat k plánování průběhu projektů či kampaní, jak správně nastavit měřitelné cíle, jak stanovit optimální postup, který povede k jejich splnění a jak následně vyhodnotit výsledky. Stanovení cílů u některých projektů může být pro manažera jednoduché, protože už má s podobnou situací zkušenosti, ale jindy je nezbytné postupovat naprosto exaktně a systematicky.
Na setkání budeme mluvit o tom, jak se s podobnými situacemi vyrovnali někteří kolegové, kteří mají s projektovým řízením velké zkušenosti. Seznámíme se s řadou zajímavých případovek a příkladů z praxe. Dozvíme se, jaké argumenty je možné použít při jednání s vedením a jak je důležité mít v ruce čísla, když chcete prosadit svoji myšlenku – z toho vyplývá právě nezbytnost měřitelnosti cílů v každém projektu.
Zamyslíme se nad tím, jaké jsou KPI (key performance indicator) v marketingu, jak je začlenit do našich plánů a prognóz a jak s nimi dále pracovat, aby naše projekty byly efektivní a vědělo se o tom. Budeme mluvit i o tom, jak měřit efektivnost projektů a jak hledat cesty k jejímu zvýšení.
Stojíte před novou výzvou nebo hledáte cesty, jak si svoje projekty od počátku správně nastavit? Pak je setkání určeno právě vám!
Kdo vystoupí?
Václav Kdy: 4. 2. 2015 od 18 hodin
Lorenc, zakladatel a CEO Pricewise, pricingový konzultant, bloger a vizualista
Martin Dvořák, marketingový ředitel, IBM
Ota Novotný, docent VŠE, Retail analytics
David Vejtruba, marketingový ředitel, p. k. Solvent, síť drogerií Teta
Kde: Vysoká škola ekonomická, náměstí Winstona Churchilla 4, 130 67 Praha 3, místnost RB 211
Registrace: přes registrační formulář na www.mkti.cz nebo napište na info@mkti.cz
Vstupné: Základní vstupné 299 Kč, studenti – 99 Kč, členové MKTI – zdarma
Partner akce: