- Získal jsem potřebný nadhled pro aplikaci marketingu v praxi
- Získal jsem nové kontakty a naučil se skupinové práci. Využívám to v současném zaměstnání.
- Řízení firmy je vždy o marketingovém pohledu a marketingovém řízení. To ostatní je organizování.
- Absolventi CIMA jsou lepší než ostatní ve výsledcích v praxi.
- S osobním certifikátem vydělávám více peněz.
- Teorie je někdy složitá, díky kurzům a případovým studiím a řešením jsem získal propojení teorie a reálné praxe.
- Naučil jsem se, na co dávat a pozor při aplikaci v praxi, umím se vyhnout chybám.
- Na kurzu jsem se dozvěděl to, co mi v jiných podobných kurzech neřekli.
- Získal jsem informace, jak marketing aplikují jinde a ještě k tomu kontakty na dodavatele.
- Pro HR jsem lepším potenciálním kandidátem na lepší pracovní funkci.
- Pochopil jsem, že se musím ještě některé věci doučit.
- Uspěl jsem ve výběrovém řízení díky referenci na certifikát CIMA
Studium marketingu a zkoušku CIMA A jsem absolvoval v roce 2013. Kurs „A“ je v podstatě základní stavební kámen pro současné i budoucí marketingové pracovníky. Jednoznačně jej doporučuji též manažerům prodeje, výroby a služeb. Kurs je zaměřen na pochopení základů marketingového řízení firmy. Díky výborně zpracovaným učebním materiálům (byť u některých případových studií doporučuji aktualizaci), skvělým lektorům i jejich příkladům z praxe, jsem pochopil mnohé neznámé pojmy z profesionálního marketingu, nahlédl na marketing z finančního pohledu a nechal se inspirovat v mnoha dalších oblastech. V roce 2014 jsem si rozšířil obzory i kursem CIMA B. Toto pokračování CIMA- A na marketing CIMA-B doporučuji především vrcholovému vedení společností a pracovníkům marketingu, kteří se podílejí na strategickém řízení firmy. Bonusem navíc bylo setkání se studenty a „markeťáky“ z jiných firem. Profesionálnost certifikační komise a náročné závěrečné zkoušky jsou dokladem toho, že CIMA není pro každého. Být úspěšným absolventem není samozřejmostí a získaný mezinárodní certifikát není jen dokladem o docházce, ale potvrzením nabytých znalostí.
Můj názor: Chcete potkat skvělé lidi? Naučit se pracovat jako opravdový „markeťák“ a nechat se inspirovat skvělými lektory? Zkuste kursy CIMA.
Za největší přínos kurzu Marketing CIMA A, který jsem u Vás absolvovala, pokládám to, že jsem si prohloubila své dosavadní znalosti a celkově si rozšířila pohled na oblast marketingu. Úroveň lektorů byla bezvadná. Nejvíce jsem na nich oceňovala jejich schopnosti vysvětlit teorii marketingu na praktických příkladech z praxe. Účast na školeních mě bavila. Byl to pro mě velmi příjemně strávený měsíc ve společnosti marketingu. Určitě bych se ráda zúčastnila i kurzu Marketing CIMA B, ale samozřejmě bude hodně také záležet na mém zaměstnavateli.
Na kurzu Marketing CIMA A se mi líbilo hlavně vztažení teorie na praktické příklady. Můj obdiv a respekt patří lektorům, především pánům Lenochovi a Kučerovi. Ocenil jsem zejména jejich pozitivní přístup a respekt k účastníkům kurzu. Jejich vědomosti a zkušenosti v oblasti marketingu jsou i pro mne další velkou motivací. Vyzdvihl bych ještě příjemný a pozitivní přístup všech pracovníků společnosti HERTIN. Perličkou školicího střediska HERTIN je bezpochyby velice kreativní zelené prkénko na pánských toaletách J. Rád se zúčastním kurzu Marketing CIMA B.
Na kurzech Marketing CIMA A jsem nejvíce ocenila příklady a ukázky vycházející přímo z praxe. Jednotlivé moduly, na které byl kurz rozdělen, do sebe vhodně myšlenkově zapadaly. Probíraná problematika byla komplexní. S lektorským obsazením kurzu jsem byla, až na drobné výjimky, více než spokojena. Zejména pánové Lenoch a Pešat nám předali mnoho vědomostí, které vycházejí z jejich letitých zkušeností z marketingové praxe. Kreativním způsobem vedení výuky a velmi pěkným výkladem mne zaujali také pan Kučera, ale i další mladí lektoři. Celkově bylo prostředí ve školicím středisku HERTIN velmi příjemné. Spokojena jsem byla také se zajištěným občerstvením. Pokud bude příležitost, popřemýšlím o možnosti rozšířit si své znalosti v oblasti marketingu na navazujícím kurzu Marketing CIMA B.
CIMU-B jsem absolvoval 2010/2011. Absolvování tohoto velmi kvalitního dlouhodobého vzdělávacího programu jsem získal řadu cenných znalostí a zkušeností. V současné době mám možnost tyto poznatky a praxi uplatňovat i při své práci. Jako konzultant v personálně poradenské společnosti je často využívám při výběru lidí (specializace na marketingové pozice), při personálním poradenství (marketingový pohled na řízení firmy) a také samozřejmě při vlastních činnostech naší společnosti. Z témat a postupů, které mi přišly nejzajímavější a nejvíce podnětné bych uvedl strategický přístup, finanční analýzy, praktické případové studie, moderní marketingový pohled, brand management a možnost setkat se s lektory, kteří jsou profesionálové z praxe. Velmi bych také ocenil závěrečnou certifikační zkoušku, která mi pomohla si získané znalosti a zkušenosti setřídit a získat komplexní pohled na možné praktické využití.
Ing. Radim Zaplatílek
Konzultant v personálně poradenské společnosti PROFI-MEN, s.r.o.
Prínos kurzov CIMA pre moju prax vidím v niekoľkých rovinách. CIMA A ma previedla všetkými oblasťami sveta marketingu a procesu marketingového plánovania vo svojej logickej postupnosti, celej komplexnosti a súvislostiach, čo mi dalo „navigačnú mapu“ pre rýchlejšie a efektívnejšie cestovanie v tomto svete za dosahovaním cieľov. CIMA B mi ukázala „vzorce“ strategického marketing manažmentu, ktoré mi pomohli a pomáhajú zrýchliť a skvalitniť rozhodovanie o stanovení správnych cieľov a správnych stratégií ako ciele dosiahnuť. No a nakoniec CIMA C mi dala hlbokú osobnú skúsenosť pri riešení konkrétneho problému našej spoločnosti, že metodika CIMA funguje. Na pozadí týchto hlavných myšlienok počas kurzov CIMA veľmi pozitívne vnímam možnosť konzultácií s lektormi, ktorí sú uznávanými kapacitami, možnosť výmeny pohľadov absolventov z rôznych odvetví, ktoré rozširujú obzory a fakt, že Certifikát absolventa je medzinárodne uznávanou značkou kvality.
S pozdravom
Ing. Marek Brna
ŽSR – Železničné telekomunikácie Bratislava, Prednosta sekcie zákazníkov