Úvodní > Aktuality, články > Nabídka akce pro marketéry a prodejce CIMA- marketingová snídaně
 

Nabídka akce pro marketéry a prodejce CIMA- marketingová snídaně


Autor / zdroj: CS CIMA
Zveřejněno: 23.4.2015
Přečteno: 810x

Vážení marketéři a prodejní manažeři, absolventi CIMA,

 

rádi bychom Vám nabídli akci Marketingového Institutu MKTI. dne 6. května, která se bude konat v Tančící kuchyni jako další marketingová snídaně.

Na programu bude zajímavý pohled do společnosti Intersnack, která je v odvětví FMCG na trhu od roku 1993 a do jejího portfolia značek se řadí Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio.
 

Uvidíme, jak funguje její marketingové oddělení a detailně se zaměříme na rozvoj produktů v jednotlivých segmentech, na práci se značkou a na cenotvorbu. Budeme mluvit o tom, jak se mění nákupní chování spotřebitelů i celý trh. Michal Riegel ukáže tři úspěšné kampaně, kterých se účastnili i zákazníci. Bude mluvit i o tom, co se nepovedlo a jak se z toho poučit. Účastníci budou diskutovat  o tom, jak vidí komunikační bariéry v tomto odvětví a jak je možné je překonat. 

Kdo vystoupí: 

Michal Riegel, marketingový ředitel, Intersnack a člen Odborné rady Marketingového institutu

 Kdy: 6. května od 8:30 do 10:30 (11:00)

Kde: Tančící kuchyně, Resslova 1, Praha 2

Registrace: registrační formulář nebo info@mkti.cz

Vstupné: základní vstupné - 500 Kč, host/partner – zdarma

Registrace na: http://www.mkti.cz/novinky/novinky/marketingova-snidane-jak-funguje-marketing-v-intersnacku.htm