Úvodní > Aktuality, články > Marketér roku 2014
 

Marketér roku 2014


Autor / zdroj: ČMS
Zveřejněno: 22.5.2015
Přečteno: 2939x

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014.

     V podvečer 21. května 2015 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou  zpříjemnil večer všem zúčastněným. Svým inteligentním humorem pobavil publikum také Jan Vodňanský. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v  působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

 

Výsledky soutěže

 

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

 

Velký delfín – hlavní cena soutěže:
 

Mgr. Tomáš GREGOŘICA, škoda Auto, a.s., manažer marketingové komunikace –

za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing

Zvláštní cena – Zlatý delfín:
 

Ing. Jiří VLASÁK, Kofola, a.s., marketingový ředitel –

za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů

 

Zvláštní cena – Růžový delfín:
 

Tereza JUREČKOVÁ, Pragulic-Poznej Prahu jinak, o.s., ředitelka –

za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu

 

Zvláštní cena – Zelený delfín:
 

Ing. Jan BÁRTA, Centrum pasivního domu Brno, ředitel –

za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje

 

Zvláštní cena prezidia ČMS:
 

Mgr. Petr Milas, Státní zemědělský intervenční fond, ředitel odboru –

za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek

veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy

 

Zvláštní cena prezidia ČMS:
 

MgA. Miloň Terč, Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku, ředitel školy –

za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a

realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů

 

Malí delfíni:

 

Ing. Radek FROULÍK, Ph.D., JEDNOTA, spotřební družstvo, marketingový ředitel –

za významný počin v podpoře regionálních potravin a inovace značky

Ing. Zdeněk JAHODA, Emco, spol. s r.o., generální ředitel –

za komplexní přístup k rozvoji produktové politiky

Ing. Jiří KEJVAL, Český olympijský výbor, předseda –

za přínos marketingu k podpoře sportu v ČR

Ing. Tomáš LIPTÁK, Rodinný pivovar BERNARD, a.s., marketingový ředitel –

za trvalý přínos v kreativní a integrované produktové a komunikační politice

Ing. Miroslav PAVEL, Akademie Literárních novin, spol. s r. o., majitel –

za ojedinělý přístup k marketingu v oblasti vzdělávání

Ing. Dana PLÍHALOVÁ, Znak Malá Skála, ředitelka závodu –

za komplexní uplatnění marketingové strategie v družstvu Znak

 

Diplom za nominaci:
 

Ing. Zdeněk Blažek                                      Dřevojas, v.d. Svitavy

Mgr. et Mgr. Miloslava Christová              Magistrát města Pardubic

Mgr. Aleš Koutný, MBA                             Kulturní centrum Průhon

Bc. Renata Rýglová                                    Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra

Petr Tureček                                                CeWe Color, a.s.

Martin Wanke                                               AT Computers, a.s.

 

Mladý delfín:


kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát

 

Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.

předseda hodnotitelské komise